Sundy Best - I Wanna Go Home

26.03.2016 22:29

 

↓Video dole↓

Nellíbí se mi tu ve městě

Jelikož nikdo neví, jak se jmenuji

Začněme si vybírat a zpívat

Domov dnes ještě zní dobře.

 

No, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Chci jít domů.

 

Vyrůstal jsem tam v horách

Dostával se měsíčního svitu v žilách

Babička mi dala první kytaru

Muj pop mi dal své příjmení.

 

No, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Chci jít domů.

 

Slyšel jsem volat svou matku

O podzimním večeru

Slyšel jsem ječet tátu

Protože se bratři perou

Nevinnost z mého dětství

Udržuje zpáteční chod.

 

Jo, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Chci jít domů.

 

Narodil jsem se tady v Kentucky

To je místo, kde bude má duše odpočívat v pokoji

Byl jsem na všech místech tohoto světa

(A) neexistuje místo, které bych měl raději.

 

No, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Jo, já chci jít domů

Chci jít domů.

English original: Sundy best - I Wanna Go Home - English lyrics

P.S.: Bohužel mi tu nejde dávat text do sloupců, proto tu bude pouze český překlad bez originálu. Ten bude vždy pod textem ve formě odkazu. -_-